
Autor(i): Al Ries & Jack Trout
Editura: Antet
Colecția: Stiinte politice
Anul apariției: 1997
Nr. pagini: 192 pagini
ISBN: 9736360067
Stare: de anticariat (foarte buna)
Categorii: Politică, Marketing / Publicitate, Economie
Doi mari profesionisti din domeniul reclamei si marketingului dezvaluie o perspectiva revolutionara asupra acestui domeniu in actualul mediu concurential. In spatiul pietei, victoria o obtin numai acele companii hotarate sa se angreneze intr-un veritabil razboi pentru a castiga premiul esential: inimile si mintile consumatorilor.
Comandă online Marketingul ca razboi la 10,60 lei scrisă de Al Ries & Jack Trout, tiparită la editura Antet face parte din colecția Stiinte politice. Livrare din stoc cu plata ramburs sau online cu cardul.
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Optsprezece Brumar al lui Ludovic Bonaparte
Politica
Karl Marx
134 pagini
An: 1954
Dialectica marxista si stiintele moderne, Volumul al III-lea
Politica
389 pagini
An: 1962
Valentele jandarmeriei romane in managementul crizelor pe alte spatii geografice
Sitech
Catalin Enuta
76 pagini
An: 2015
Revista de investigare a criminalitatii Anul II, Nr. 4/2009
Sitech
Costica Voicu
328 pagini
An: 2009
Democratia directa. Un model de guvernare care ar putea sa salveze Romania
Sitech
Tudor Olimpius Bompa
226 pagini
An: 2017
Metode economice moderne - O analiza critica
Stiintifica
T. Schatteles
302 pagini
An: 1971
Reengineering-ul (reproiectarea) intreprinderii. Manifest pentru o revolutie in managementul afacerilor
Tehnica
MICHAEL HAMMER
248 pagini
An: 1996
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Finantele intreprinderilor
Didactica si Pedagogica
206 pagini
An: 1993